układ do rozładowania akumulatorków

tylko bardzo prosze bez k...%$#&^, wiem ze to pewnie było wałkowane, i ze gdzieś jest, zdaje misie ze widziałem to na eklektrodzie, ale przeszukałem i nie moge tego nigdzie znaleść, jesli mozna linka do jakiegos prostego układu, wzoru płytki ( jesli jest potrzebna)

bede bardzo wdzieczny,

dzkieki z gory

Reply to
Konrad Rokicki

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 04-07-03 14:50 Konrad Rokicki nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

Poszukaj w archiwum a dokładniej tutaj:

badworm