U.FL, tylko mniejsze

Cześć.

Złacza U.FL to te od wifi - takie małe do druku, z płaską wtyczką.

Mam dokładnie takie samo złacze w telefonie, tylko ~2 mniejsze w średnicy.

Myślałem, ze to jakas odmiana U.FL, ale chyba nie. Nic nie znalazłem szukając po U.FL. Nie widzę też tabelek z rozmiarami, co prawda U.FL mają *jakieś* tabelki, ale chyba róznią się tylko wysokością (?).

Hmmm czy to może mieć inną nazwę? Wyglada identycznie, tylko mniejsze.

Nie jest to też IPEX.

Reply to
heby

heby wrote on 22.08.2021 12:13: