Tranzystory

Witam

Poszukuje traznystorów MOSFET o małym Idss rzedu nA im mniejszy tym lepiej. Zna ktośmoże - oglądałem już sporo pdf ale nic z tego. Lub może jakaś inna propozycja oprócz przekaźnika do zastosowania jako klucz. Parametry sygnału przełączanego - U=100VDC I=1mA lub mniej.

Adam

Reply to
Górski Adam

BS107?

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Niestety nie smd i jużwychodzi z produkcji.:( Troch słabo opisałem problem. Do tego musi być w SOT-23 i do tego w ciągłej produkcji.

Ale dzieki piekne za zainteresowanie Adam

Reply to
Górski Adam

Nie masz trochę zbyt wybujałych żądań?

Ale jest nadal dostępny w sprzedaży w ilościach hurtowych.

Planujesz produkcję na najbliższe 1/4 wieku? ;-D

Ależ nie ma za co :-)

Użytkownik Marek Dzwonnik napisał:

Piekne dzieki. Może jeszcze coś?

Adam

Reply to
Górski Adam

Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

Chetnie przyjme konstruktywna krytyke. Jezeli to cos da. Jakis pomysl na klucz typu on/off o pradzie w stanie off poniżej 10nA ?

Dłużej :)

Ależ prosze

Adam

Reply to