Transformator - obliczenia

Mam pytanko czy istnieje program do projektowania Transformatorow malej mocy do 150VA ?

Reply to
CodeBoy

ech... takich plikow na grupe NIE_WYSYLAMY daj prosze cancela na swoja wiadomosc, a nastepnie linka do lokalizacji, z ktorej mozna ten program sciagnac

Reply to
Krzysiek CBB

To NIE JEST grupa _bin_, wiec prosze nie wysylac tutaj zalacznikow.

Plonk warning.

Reply to
jerry1111

Zaraz zaraz - typ rdzenia to IMHO sam wybierasz. Producent zadaje dla tego rdzenia wspolczynniki ... i straty beda akceptowalne :-)

Zmień serwer - to zobaczysz :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Siakiś exe, nie mam zwyczaju odpalać co popadnie ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Kiedy to nie o Ciebie chodzi.... K.S. załączył pliczek.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W OE6 wiadomosc -> anuluj wiadomosc

Reply to
Krzysiek CBB

Sat, 25 Oct 2003 18:57:05 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "CodeBoy" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Wprawdzie nie program ale ...

BLE_Maciek

Uzytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

No tak , materialy ksiazkowe to ja mam , nawet ten trafo juz policzylem :) ale chcialbym miec cos takiego w PC :) chyba sam bede musial w matlabie napisac :(

Reply to
CodeBoy

On Behalf Of CodeBoy

Żartujesz? Prawda? Napisz, że żartujesz. Te wszystkie równania, to "dziecko" może napisać w jeden wieczór w dowolnym języku.

pzdr Artur

Reply to
ziel