Tranceiver radiowy Chipcon CC1000

Gdzie znajdę gotowy software z kodem źródłowym gadający z tym układem? Interesuje mnie sprawdzone rozwiązanie z konfiguracją działania np. jako modem radiowy. Wielu z was pewnie przez to przechodziło i nie chcę wyważać otwartych drzwi. Mam zamiast wykorzystać gotowe moduły z Propoxu (chyba taki sam jak w z Soytera ale tańszy).

Reply to
Adam Dybkowski

Właśnie zamówiłem tam 2 szt i będę skrobał bibliotekę na AVR'a. :)

Andrzej Kmicic
Reply to
Andrzej Kmicic
Reply to
Andrzej Kmicic

Grzegorz Kępiński napisał(a):

Jak już zrobisz to daj znać na grupę i podziel się kodem źródłowym z resztą świata, np. na licencji LGPL.

Reply to
Adam Dybkowski