Drobne elementy sprezyste z blachy

Potrzebuje znaczna ilosc nietypowych blaszek na zlacza do baterii guzikowych. Czy ktos ma jakies doswiadczenie z zakupem blachy stalowej cynowanej (~0.1mm) i zamawianiem wykrojnikow do niej? TG

Tomasz Gumny napisał(a):

Ostatnio przerabiałem podobny temat - złącza do baterii LR44. Rozmawiałem z paroma firmami które produkuja takie blaszki

- koszt wykrojników to min. 2000 PLN czyli sprawa opłacalna dla ilości rzędu tysięcy sztuk. Zacząłem szukac po necie i znalazlem ofertę Keystone, który robi dośc duży asortyment złączy stykowych i blaszek pod różnego rodzaju baterie. Mają przedstawiciela w Polsce i mozna otrzymać próbki złącz.

Reply to
Miłosz Kłosowicz