tłumienie sygnału audio z DVD

Cze

Nie wiem czy jest to czeste zjawisko ale po zakupieniu przeze mnie odtwarzacza DVD okazalo sie ze sygnal audio z DVD podlaczonego przez CHINCH do wzmacniacza jest wyraznie przesterowany. Trzeba pewnie to jakos tłumic. Czy sa jakies gotowe rozwiazania do kupienia czy trzeba samemu pobawic sie w lutowanie ?

pozdr

kornick

Reply to
kornick

Z jakiego wejścia we wzmacniaczu korzystasz? Sprawdź, czy w konfiguracji Twojego DVD, nie ma opcji stłumienia audio - Audio ATT. W moim NS-300 coś takiego jest. Jeśli korzystasz z prawidłowego wejścia we wzmacniaczu i nie można stłumić sygnału audio w DVD to pozostaje pomiędzy DVD i wzmacniacz wstawić podwójny potencjometr 10k i nim dopasować poziom sygnału.

Grzegorz

Reply to
SP9RJT

Użytkownik kornick napisał:

Chyba tak, u mnie odtwarzacz CD polaczony analogowo z amplitunerem _tej_samej_firmy_ przesterowuje wzmacniacz... Dalego polaczylem je cyfrowo...

Reply to
tomek p

To jest co najmniej dziwne. Mam CD i amplituner tej samej firmy. CD podłączony do wejścia CD w amplitunerze i wszystko gra i buczy :-) DVD też mogę podłączyć do wejścia TV/LD i żadnych przesterów nie obserwuję.

Grzegorz

Reply to
SP9RJT