Thomson 29" 100 hz

Witam Od prawie roku mam problem z telewizorem chodzi o to ze czesto sam sie wylancza w tym czasie dioda zasilania miga cztery razy po czym znowu sam sie wlonczy. Byl u mnie mechanik ale nic nie poradzil. Prosze o pomoc Pozdrawiam

Reply to
hyhol

A według mnie bardziej pomoże tu wróżka, bo najpierw potrzeba szklanej kuli, żeby ustalić, co to za model Thomsona, jaki rok produkcji itepe.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Sprawdzałem, ale nie mam w tej chwili kodów usterek Thomsonów. Ale upewnij się, że to jest dokładnie 4 błyśnięcia i idź z tym do serwisu, tam powinni wiedzieć, co oznacza to uszkodzenie.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

Czy ma ktos moze kody serwisowe do thomsona Pozdrawiam

Reply to
hyhol