Telefon jaskiniowców

Nokia E63. Na pokładzie znajdują się 2 scalaki Betty i Vilma. Betty obsługuje wszystkie zasilania. Regulatory napięcia, ładowanie baterii i takie tam. Z baterii mamy 3 piny: +3.7V, GND i najprawdopodobniej wyjście z termistora. Telefon mi zdechł, pal licho staruszka, ale kontakty są ważne no i chciałbym je odczytać. Bateria aktualnie ma 3.17V, po wyjęciu baterii i podłączeniu ładowarki w miejscu bateryjnego +3.7V mam zaledwie ok. +1V. Podejrzewam, że jak Betty nie ma odpowiedniego poziomu z termistora baterii, to nie daje napięcia. Po podłączeniu do telefonu +3.7V z zasilacza laboratoryjnego, telefon też nie startuje. Jedynie po włączeniu mam krótkie pierdnięcie wibratora, około jednosekundowe podświetlenie ekranu i tyle. Ten termistor wydedukowałem ze schematu telefonu. Jest wewnątrz baterii. Ma może ktoś z Was datasheeta do Betty? Jeśli tak, to proszę o namiar. Wtedy będę mógł oszukać Betty :-)

Reply to
stchebel

czy w tych czasach nie zapisywało sie kontaktów na SIMie?

c.

Reply to
cezar

W tych - można, ale niekoniecznie. Domyślnie kontakty przechowywane są w pamięci urządzenia. To Symbian, pełnoprawny smartfon.

Reply to
mrvtktjv

Użytkownik stchebel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Telefon, czy bateria padla ?

Telefony ogolnie nie chca sie zasilac z ladowarki, musi byc bateria.

Tam jest duzy prad potrzebny. Daj 4.2V, solidne kable, i moze jakis elektrolit przy koncowkach baterii.

A moze po prostu naladuj baterie zasilaczem laboratoryjnym ?

A na przyszlosc ... kto nie robi backupow ...

Wlasne kontakty mialy i wczesniejsze fony. ksiazka na SIM jest uboga bardzo ...

W dniu 17.09.2019 o 11:16, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

akumulatorka. nie do zera, ale rozładowanego

  1. ile amper daje ten zasilacz? Bo telefon w szczycie potrafi mocno szapnąć.
  2. naładuj tą baterie zasilaczem laboratoryjnym. co z tego że to ją prawdopodobnie zabije? Ma raz wystartować, potem telefon będzie działał na ładowarce.

ToMasz

Reply to
ToMasz