tato daj mamie spa?... :)

ojciec sobie włączy telewizor w nocy kładzie się na kanapie i pop kilkunastu minutach zasypia mama oczywiście spać nie może bo on musi oglądać pozostałe po przemyśleniach już odrzuciłem ale skoro już napisane zostawiłem

______________ pierwsza metoda najlepsza od godz. 24 układ ma zasilanie: wyłączać: po 15 minutach od ostatniego wciśnięcia pilota włączać: po dowolnym przyciśnięciu pilota

______________________ druga metoda chyba gorsza rozwiązanie problemu (nie wiem jak wykonać) działanie od godz. 24:00 do 3:00 (albo nawet do samego ranka 6:00) układ ma sprawdzać jakimś fotoelementem czy telewizor jest włączony jeśli jest włączony po 24:00 dłużej niż 15 minut to układ musi wyłączyć telewizor za pomocą podczerwieni

______________________ trzecie metoda niemożliwa z tym telewizorem, ale warta wspomnienia niektóre telewizory przechodzą w stan oczekiwania po włączeniu do zasilania wówczas po 24 by się telewiozr wyłączał co 15 minut i załączał ponownie

lecz ta metoda jest mniej skuteczna od pierwszej i już wydaje się niepraktyczna

Reply to
zlotowinfo

Od fafnastu lat telewizory mają funkcję sleep.

Reply to
Mariusz Dybiec

chyba nie dopowiedziałem, gdyż to jednak nie wystarczy ojciec się budzi i znów włącza

Reply to
zlotowinfo

nie wiem, po co ten post, ale jest jeszcze jedna metoda, korzystanie z minutnika wbudowanego w telewizor (nie każdy, ale większość).

Waldek

Reply to
Waldemar

Nie sobie kupi słuchawki - pipipipipi...problem solved. You've been charged in two beers to Pawel Sklarow, Gdansk :)

Reply to
Pawel Sklarow

sluchawki to polowa rozwiazania , bedzie migalo i tez bedzie sie mama budzic

implant do mozgu i tyle - zreszta jak zasypia w wyrze to mama z niego pozytku zadnego nie ma wiec tez straty nie odczuje - tv w implancie do mozgu i niech tam se oglada tato...

Reply to
PAndy

Albo niech sobie mama kupi drugiego pilota......jak stary zasnie to sobie wylazy tv i tyle.

Pozdrawiam Karolek

Reply to
Karolek

Ja tam stosuję strategicznie umieszczony (na oczach TŻ) kawałek materiału :))

:)

Reply to
Pawel Sklarow

Użytkownik "PAndy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dp9pn3$b8l$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

A ja tam bym powiedział: niech mama powie tacie o co naprawdę chodzi :>

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

to już dawno nic nie daje niestety elektronika musi myśleć za niemądrego człowieka

Reply to
zlotowinfo

i co ta funkcja da? jak za kilka minut znów włączy ten telewizor

Reply to
zlotowinfo

Użytkownik "zlotowinfo" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:dpc5ma$at4$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

i co ta funkcja da? jak za kilka minut znów włączy ten telewizor

W którymś z zeszłorocznych numerów Elektroniki Praktycznej był sprytny układzik na (chyba) AVR-ku przypadkowo włączający funkcje pilota w wybranym modzie pracy zdaje się że z możliwością "uczenia się" nowych kodów. Jest gotowy kit do kupienia z zaprogramowanym kontrolerkiem.

pzdr. ici

Reply to
ici

Dwie noce w wannie i sam zacznie wyłączać telewizor. A czyj był pomysł, żeby ustawić telewizor w sypialni?

Użytkownik "zlotowinfo" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:dp8a4t$cmh$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl... ojciec sobie włączy telewizor w nocy kładzie się na kanapie i pop kilkunastu minutach zasypia mama oczywiście spać nie może bo on musi oglądać pozostałe po przemyśleniach już odrzuciłem ale skoro już napisane zostawiłem

[...]

Bin-Arek

po prawdzie nie umiem tego skonstruować sam jestem elektrykiem a nie elektronikiem :/ więc czy ktoś mógłby mi pomóc to wykonać lub skonstruowałby to sam?

Reply to
zlotowinfo