Taśma sygnałowa/zasilająca - pytanie o

Witam,

uszkodziła się taśma o symbolu:

AWM 20624 80C 60V VW-1

45 pin, szerokość 23mm, długości 150mm

Nie potrafię znaleźć taśmy j/w, ale znalazłem model, który wg wymiarów i ilości pinów pasowałby idealnie (45pin, ta sama szerokość i długość):

TAŚMA POŁĄCZENIOWA DO DVD TYP 22 (150mmX23mm 45PIN) NAPRZEMIENNA

Moja taśma pochodzi z ekranu dotykowego w stacji multimedialnej.

Czy taśmy mają jeszcze jakieś dodatkowe parametry czy cechy, na które muszę zwrócić uwagę, czy taśmę z IMPEL w/w spokojnie mogę zastosować do moich celów jako zamiennik taśmy AWM 20624 80C 60V VW-1 ?

Adam

Reply to
AL

przemyślałem temat.

Piotrzebuję jednak jednostronnej. Chińczyk tak sobie ustawił położenie slotów, że aby piny trafiły tam gdzie trzeba to taśma musi być skręcona.

Może ktoś zaproponuje gdzie jeszce mógłbym taką taśmę nabyć?

Reply to
AL

Szukaj pod hasłem "taśmy FFC". Najważniejsze parametry to ilość żył, raster, długość i położenie styków (jednostronne, dwustronne). W TME jest spory wybór, ale są dosyć drogie, lepsze ceny w Maritexie. Poleciłbym Seguro, ale coś widzę, że teraz mają bardzo mały wybór.

Reply to
Jakub Rakus

Spróbuj jeszcze Wurth

mają sporo, wysyłają próbki za darmo.