Tasiemka 2,5 do dysku laptopa

najprościej kupić kawałki luzem i zacisnąć w imadle... To są standardowe złącza IDC 44pin w rastrze 2.0mm, potrzebna do tego jest taśma w rastrze 1mm, obie rzeczy seryjnie produkowane, gdzie w PL kupić, to Ci nie powiem, bo nie wiem.

Reply to
Marek Lewandowski

Najprosciej? Ani RS ani Farnell tego cholerstwa nie ma. Tak na szybko w necie to zadnego sklepu nie trafilem, a potrzebne mi 2x5pin 2mm (bo celem miniaturyzacji JTAG u mnie jest na 2mm rastrze i musze se druty do goldpinow lutowac - rozwala sie raz na miesiac). Daj jakiegos linka do sklepu w necie.

Reply to
Jerry1111

Na tasme potrzebuje 'dziewczynke'. Na plytce sa goldpiny 2mm. Ja chce gdzies kupic 50cm tasmy z 'dziewczynka' 2x5 z jednej strony (no... sam se zacisne).

Reply to
Jerry1111

Oszust! Sprawdzam karty! ;P

Bestellnummer: 842-826

Reply to
Marek Lewandowski

Jerry1111 napisał(a):

?bnr=2&nr=9441&cnr=0&lang=PL&strona=2

Reply to
vania

:-OOO Dzieki bardzo. Zlacza i tasiemka. Zobaczymy jak z wysylaniem za granice bedzie w Maritexie. Na razie to sie nawet online zarejestrowac nie moge.

Marku, te RSowe zlacza to nie 'IDC' - znaczy nie na tasme, tylko na pojedyncze kabelki (masz do tego crimp-contacts - da sie uzyc do JTAGa, ale nie do czegos wiecej), no ale jako nawet tego nie znalazlem, to przejrze RSa jeszcze raz ;-) A do kabelkow mam cos znacznie mniejszego (seria M30 z Harwin).

Reply to
Jerry1111