TANIA przetwornica 12 V DC / 230 V AC do świetlówki

Witam znajomy poprosił mie o pomoc w podłączeniu świetlówki do akumulatora samochodowego (niebieskie podświetlenie) pogoglowałe i znalazłem schematy przetwornic 12/220 jednakże są one zbyt drogie i skomplikowane kity w cenach od 43 - do 100 zł bez tranfo co jes zbyt drogo zrobienie tego samemu też w granicach takich kosztów sie mieści. Na allegro widziałem do kupienia gotowe świetlówki za 40 zł czyli napewno da się zrobić to taniej.

Macie pomysł jaki elemnty wykorzystać i jaki schemat tego miało by być. Świetlówka nie jest wymagające co do jakości napięcia. Można by jakiś tani trik zastosować ale ja się na tym za bardzo nie znam.

Reply to
Daniel