szkło kwarcowe

Witam Czy szybka ochronna z lampy halogenowej (500W, oprawa podwórkowa) to zwykła szyba czy szyba ze szkła kwarcowego? Pytam ponieważ nie wiem czy moge użyć jej do przyciśnięcia wydruku do płytki pokrytej POSITIVEM, czy nie tlumi UV? Ponadto jest dość gruba - ok 4,8 mm. Pozdrawiam

Reply to
Kuba

Użytkownik "Kuba" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:cgn21q$8tu$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Witam, Ta szyba chroni przed rozpryskującym się szkłem, oraz tłumi szkodliwe UV. Do przyciskania użyj pleksi.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

Jest moze cos lepszegoi dostepnego ? Pleksi łatwo sie rysuje a jakos trzba to czyscic.

Reply to
Kmail

Człowiek podpisujący się Kmail napisał:

zwykłą szybę od antyramy, grubości 2mm. Bez przesady nie tłumi ona znów tak bardzo, żeby do przykrycia się nie nadawała. Robię tak od lat i bardziej istotna jest kwestia dobrego napylenia i wysuszenia emulsji niż szkło do przykrycia. P.

Reply to
PK

Docisk podciśnieniowy z cienką folią strech?

Poszukaj i napisz nam ile jest ultrafioletu w świetle z żarówki halogenowej. Jak to znajdziesz to już nigdy nie będziesz zadawał pytań o szkło kwarcowe. Tomek

Reply to
Tomek