Stary pilot TV

Witam, Mam pytanie, o stary pilot TV, Kiedyś w dawnych czasach masowo przyowożone były telewizory z byłego NRD, Taki telewizor znajduje się w mojej rodzinie, I stało się wielkie nieszczęście, ponieważ jego pilot przestał działać Nie ma na nim żadnych oznaczeń, wszystkie zostały starte przez lata użytkowania, typu telewizora też nie pamiętam ponieważ stoi on w znacznej odległości od miejsca gdzie teraz się teraz znajduję (gdyby to było naprawdę istotne to się, dowiem). Żaden inny pilot nie chce działać z tym TV, uniwerslany też. I teraz moje pytanie, co można zrobić z pilotem aby spróbować go ożywić. Po rozkręceniu obejrzeć wizualnie, umyć (ale czym ?) a ewentualnie coś możecie jeszcze doradzić? Naprawa tego pilota byłaby super prezentem na święta, stąd moje pytanie

Pozdrawiam, Grzesiek

Reply to
Grzesiek

wyczyszczenie w sumie nic nie pomoze, jesli ma tyle lat co mysle (a chyba dobrze mysle bo ok roku '90 telewizorow z Niemiec nawieziono pelno). Trzeba by wymienic gumki i dopiero wtedy wyczyscic plytke.

Reply to
krychu (musk

Mon, 24 Nov 2003 08:11:20 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie "Grzesiek" snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moze padlo to co zawsze :-) rezonator kwarcowy ? Jezeli jestes z Warszawy to moge sprobowac naprawic za browarek. Kontakt na priv.

Reply to
BLE_Maciek