i.

nie plus?

zaj.

ie

.
Reply to
kogutek444

Pszemol

pogodowa u mnie w domu jest niepotrzebna.

Reply to
Pszemol

Nie zrozumiesz. Moje pokolenie nie jest przyspawane emocjonalnie do elektroniki.

smartona, tak ?

Nic.

Reply to
sundayman

Użytkownik "Mirek" <i snipped-for-privacy@zaspamowany.adres

:-)

Obserwowanie zmian temperatury jest niewątpliwie hobby, ale prosta znajomość zwykłą potrzebą i nie wydaje się rozsądne rozsyłanie w celu otrzymania takiej informacji swojej lokalizacji, id swojego urządzenia i id swojego użytkownika jak to robi oprogramowanie na smartfony.

Reply to
John Kołalsky

Gosc jest idiota z ptasim mozdzkiem (juz wiem skad ta ksywa) a na takich szkoda czasu.

I to jest dobra metoda.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Borowski

W dniu 2014-01-25 13:43, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Wilgotność w mieszkaniu czasem warto sztucznie poprawić.

Reply to
PeJot

W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 15:50:32 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

W mieszkaniu może się przydać. Tu się nie czepiam. Ale temat jest o centralnym pomiarze wielu parametrów i rozsyłaniu ich do mieszkań. W mieszkaniu możesz zmienić wilgotność. Ale na zewnątrz ni chuja. Do tego padają jakieś idiotyczne argumenty że taki system ma sens bo ktoś by się inaczej ubrał w tą samą kurtkę a jeszcze ktoś inny zapierdala egzotyczne opowieści dziwnej treści o górach i klimacie tropikalnym, jak by to miało jakikolwiek związek z tematem. O takim co potrzebuje pomiarów wiatru chociaż korzysta jak potrzebuje z profesjonalnych prognoz z litości nie wspomnę. Staram się nie kłócić z idiotami bo są w większości i nie dam rady. Ale czasami chuj mnie strzela jak czytam głupoty nie z tej ziemi.

Reply to
kogutek444

Można też wystrzelić własnego satelitę, i obsłużyć cały kontynent.

Reply to
sundayman

W dniu 26.01.2014 o 00:06 Pszemol snipped-for-privacy@polbox.com pisze: Po co to karmisz? jak nikt z nim nie będzie dyskutował to sobie zabierze zabawki i pójdzie w piz.u. A tak to sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

Reply to
janusz_k

W dniu 25.01.2014 18:17, Pszemol pisze:

Coś bardzo podobnego, zegar mam, ale czujnik jest na 433 MHz. Z to mam dość trudne warunki odbioru, bo blok obłożony blachą.

Reply to
Cezary Grądys

W dniu 25.01.2014 18:13, Pszemol pisze:

Bo masz jeszcze odczyt w pomieszczeniu, masz wilgotność, wiesz gdzie są czujniki. Mnie się przydaje.

Reply to
Cezary Grądys