Stacja lutownicza + hot air.

Powitanko,

Czy do ok. 1,5kzł da się kupić coś sensownego? Mam PT968, po poprawieniu fabryki da się tym pracować. Ale teraz zostałem zapytany o nową, a ja nie w kursie. Nowa = gwarancja, więc rozkręcanie i złożenie tego jak trzeba raczej niemozliwe. Czym pracujecie?

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

czwartek, 24 marca 2022 o 14:17:51 UTC+1 Pawel "O'Pajak" napisał(a):

W robocie mamy Zhaoxin 852D, ale nie wiem, ile kosztowała. Kolega chwali. Jak dla mnie lutuje w porządku, hot air nie używałem. Nic nie trzeba było poprawiać - ale może się nie znamy i nie wiemy, czego należy oczekiwać ;>

Reply to
Dawid Rutkowski