Stacja lutownicza.

Witam. Chcialbym sobie kupic jakas stacje, oczywiscie ma byc najlepsza i najtansza. Ale poniewaz takie antagonizmy sie nie zdarzaja w praktyce, wiec pytam szanownych grupowiczow, co polecacie? Jesli chodzi o koszty, to nie chcalbym dac jednak wiecej niz ok 300zl. Bardzo mi zalezy na mozliwosci lutowania zarowno elementow przewlekanych jak i malych SMD. Mysle o zakupie czegos, nawet uzywanego z allegro. Pierwsze pytanie, czy to jest ok

co innego?

Pozdrawiam serdecznie, BartMan

Reply to
BartMan

Użytkownik BartMan napisał:

Ja kupiłem rączkę Pensola SL20C trafo jakieś mam, pdf do stacji lutowniczej na elektrodzie. Trochę roboty i mam fajną stację :)

Reply to
Bo(o)t manager

Nie znam się na stacjach lutowniczych, ale opis się mnie sposobał: "Lutownica cechuje się dużą żywotnościa dzięki zastosowaniu japońskich części" i jeszcze to: "W budowie zastosowano bardzo dobry element grzejny"

nic tylko brać

Reply to
Grzegorz Latocha

Użytkownik Grzegorz Latocha napisał:

Ten lepszy : "*** Nasz serwis używa tych lutownic i od kilku lat nie zmieniliśmy grzałki *** "

Co znaczy że niedługo trzeba będzie grzałkę zmienić. Ale to ma jeden plus, przynajmniej są szczerzy.

Reply to
Bo(o)t manager

Użytkownik Bo(o)t manager napisał:

jak w koncu cos trzeba bedzie polutowac to w koncu zmienia :)) ile mozna trzymac w szafie zepsuta lutownice ;)

Reply to
AlexY

Tomaszek napisał(a):

Wiem, ze takie cudo jest najlepsze, ale nie stac mnie. Calosc nie powinna przekroczyc 300zl. :(

Ktos jeszcze moze mi cos doradzic? BartMan

Reply to
BartMan

przeciez napisalem ze wychodzi ponizej 300 (calosc)

Reply to
Tomaszek

Tomaszek napisał(a):

O rany, nie zczailem! No to super, jakis lewy jestem. Wlasnie czeka na mnie kawa... ide ja wypic, bo wstydu sobie narobilem ;)

Dzieki. BartMan

Reply to
BartMan