Sony DCR-HC30E

Witam Mam problem - chyba brakuej mi słów - mianowicie w mojej kamerze schrzaniło się cos z glownym przełącznikiem. W trybie kamery nacisniecie REC powoduje przejscie do nastepnego trybu ( tj odtwarzania) - przy czym samo nagrywanie ( uzywajac pilota) działa. Drugim problemem (ale oba wystapiły jednoczesnie ) jest to że kamera "pyka" cały czas ( nawet po wyłączeniu ) i szybko rozławoduje baterie.

Czy ktos zetknał sie z czyms takim i/lub posiada instrukcje serwisową do tej kamery ? Ewentualnie czy mozecie polecic jakis serwis zajmujacy sie mi Sony na terenie mazowieckeigo lub lubelskiego ?

Reply to
lendo

Na grupie alt.pl.rec.videokamery bylo wiele opinii i ten serwis wygrywa wg wielu osob.

Zadzwon i omow szczegoly...

Reply to
AlfaVideo