Chciałbym zrobić sobie przejścióweczke: z: 2x mini jack na tą złączke przy słuchawce telefonu - tak aby podpiąć je do mojego telefonu. Pytanko moje czy coś takiego zadziała?

Normalne słuchaweczki nagłowne są w dośćWYSOKICH cenach :( Około 500 zł :(( Ktoś próbował już coś takiego robić? Jeśli tak to będe wdzięczny za info.

pozdrawiam

Czesc #342 napisał(a):

No IMHO nie powinno byc problema. Rozbierz sluchawke i zobacz ktore kable ida do glosnika a ktore do mikrofonu. Zrob sobie taka cudo przejsciowke i juz. Kiedys zainstalowalem w sluchawce gniazdo minijacka i sluchalem rozmowcy na sluchawkach. Wiedzac, ze zadziala, dasz sobie rade?

Swietna nazwa :D

BartMan

Reply to
BartMan

:) jesli wiem ze zadziala to tak - dam rade :)) Tylko w takim razie skad ta różnica w cenie? Takie najtansze zupelnie sluchawki do tel = 150 zl a zazwyczja kolo 500 :|

pozdr

#342 napisał(a):

Nie mam pojecia. Moze to produkt niszowy, wiec drozej kosztuje. Moze jeszcze ktos sie wypowie czy na pewno zadziala. Proponuje zebys jakos rozkrecil sluchawke i "w powietrzu" sprawdz czy bedzie ok. Pozdrawiam, BartMan

Reply to
BartMan

Bede probowac na starym cyfralu + sound blaster 16 :)) na początek. zeby w razie czego straty były < 50 zl :) poczekam jeszcze na jakies info do jutra, wtorku. No i bede próbowac :) dzieki za odp.