słaby bas przez transmiter BT

Słaby bas przez transmiter BT co ma wyjście audio na jack 3.5 Dźwięk jak ze słuchawki telefonicznej bratka. Małe pojemnosci na wyjściu jego wzm końcowego czy cuś?

Jak mozna to spiepszyć? :)

PiteR

Ano tak, że BT nie wiedząc czemu reenkoduje swoim kodekiem audio zamiast przesyłać PCM. Na tym etapie już wszystko można spieprzyć.

Reply to
Marek

W dniu 2018-11-06 o 08:57, PiteR pisze:

Jakbyś miał sine zęby, to też byś piszczał.

Reply to
t-1

Tylko jeden ząb (siny). Swoją drogą Harald był znany z wielu rzeczy, ale o piszczeniu nic nie czytałem.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

W dniu 2018.11.06 o 08:57, PiteR pisze:

Jak się bawiłem kiedyś z bt, to widziałem wybór trybu połączenia pomiędzy audio i zestawem słuchawkowym, ale nie pamiętam czy to było na telefonie czy na komputerze stacjonarnym. A poza tym sprawdź z innym 'nadajnikiem'. Może sie nie dogaduje nadajnik z tym odbiornikiem i idzie transmisja na gorszej jakości? Znajomy miał kiedyś słuchawki z bt, które z moim telefonem nie chciały dawać dobrego dzwięku, z jakiegoś nieokreślonego powodu. Z jego telefonem było dobrze, a mój sony mw600 działał dobrze z oboma telefonami. pozdrawiam Krzysiek

Reply to
ks

Ma za mala predkosc. Tzn wersja 1 miala ~0.7Mb/s, CD na tym nie przesles.

Wersja 2 miala juz ~2Mb/s, ale z narzutami ... moze nadal CD sie nie miescilo.

Ale czy spieprzono ? tam byl dosc prosty kodek.

Ale CD tam nie potrzeba. SIP (G.711, uLaw / aLaw) przesyła dźwięk bitratem

64kbps i brzmi świetnie.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

Serio w 21wieku próbujesz tłumaczyć że nie potrafią zrobić w sprzęcie konsumenckiim bezprzewodowego przesylania audio min. jakości CD?

Reply to
Marek

Ale nie mówimy o audio telefonicznym ale o transferze audio hi-fi z aplikacji YouTube/Spotify/whatever do np zestawu audio w aucie.

Reply to
Marek

A to kajam się uniżenie, nie doczytałem. Idę zakopać się pod krzakiem.

Mateusz

Reply to
Mateusz Viste

No tak to jakos wyglada :-)

Moze uwazaja ze zrobili i lepiej nie potrzeba, moze by trzeba za duzo zmieniac w czesci radiowej, moze BT odpuscili i poszli w DLNA ...

W dniu 2018.11.10 o 17:36, J.F. pisze:

aptX podobno pozwala na transfer zbliżony w jakości do cd pozdrawiam Krzysiek

Reply to
ks