MP3 FM transmiter

gdje u Rijeci nabaviti taj MP3 FM transmiter uređaj? pretrazio sam sve
moguce stranice firmi koje se bave racunalima i nisam nasao nista, osim
jednog u linksu za 260 kn sto mi je previse. nema ni u chipoteci, hgspotu,
vemilu, ventexu, netcomu, kvarku...prijedlozi??!

Re: MP3 FM transmiter

hg ti ima (stereo je)-kolega uzeo pred 20-ak dana.
lova? cini mi se 180 kn-vidi bilo je na njihovim stranicama.

pozdrav  hrvoje

Re: MP3 FM transmiter

evo ima
http://www.hgspot.hr/komponente.aspx?grupa43 %

pod ostalo sifra 15005

Re: MP3 FM transmiter
  Pozdrav

U Rijeci je problem kupiti hydrogen , a kako je onda
  tek ovako nesto........

        Dr Wagner

Re: MP3 FM transmiter

Bezimeni, salis se, ali ovo sa hidrogenom je stvarno tako! Ja ne zna gdje ga
ti nabavljas, ali ja nemogu nabavit jaci od 3 - 6%. U apoteci kazu da imaju
samo 3%, a za 6% se sjecaju da su ga nekad imali!!!
Obiso sam 3-4 apoteke i svagdje isto.
Kad radim sa tim 3% jetkanje traje satima, a ovaj frizerski koji sam
nabavio, pa ima svakakvih. Oni u gelu su koma, ali punica mi je dala jedan
rijetki, bijele boje, 12% i snjim ide relativno brzo (pol sata).

Danas sam na netu naso neki ducan kod HNK, prodaju slikarske potrepstine, i
imaju navodno 30%, ali litra kosta 160kn?!?
160 KUNA!!!
Za te pare kupis 5-6 bombi je**te, a ne litru mjesavine vodika i kisika.
Ajd da je mjesavina titana i radona nebi nis reko, ali kisik i vodik?

Re: MP3 FM transmiter
   Pozdrav

  Mozda je problem u tim apotekama , prije 15 dana
sam kupio 9% u apoteci i to drzavnoj !
  Ove privatne su sarene ,negdje su kruti i ima sto ima ,
a drugdje su susretljivi i naprave ti 12-18%  i to kosta
nekih 15-ak Kn .
  Ovaj 9% je 17Kn i to u vise tih "javnih" apoteka .
Mozda su u Dubravi takvi obicaji...........,a drugdje.....?

     Dr Wagner

Re: MP3 FM transmiter

Cudim se da u Dubravi ne prodaju i 105%-tni :-)

Re: MP3 FM transmiter

Vec je o tome bilo desetine rasprava...

http://groups.google.hr/groups/search?&q=peroksid+group%3Ahr.sci.elektronika&qt_s=Pretraga

--
________
Re: MP3 FM transmiter

    Dr Wagner

Re: MP3 FM transmiter

Hidrogen se korisi u ambulantama, bolnicama, za ispiranje rana. Ne znam u
kom procentu. Rekao bih 9% po reakciji. Mozda i vise. :)

Re: MP3 FM transmiter
  Pozdrav

 Koristi se i  za uho (ako se zacepi) ,ali mislim 3% !?
   Vazno je gospodji (gospodjici) objasniti (ako pruzi
priliku) ,kako to nije u medicinske ni teroristicke svrhe,
i onda mozda pristane !? (mislim ,dati hidrogen vise %)
 Oni to dobivaju (koliko sam shvatio) u dosta visokom
postotku i onda razrijedjuju , a jedina je fora ,ima li u
blagajni formiranu cijenu za odredjeni postotak ?
 Zato je lakse ako se uspije uvjeriti glavna i odgovorna
  (za hidrogen) jer ona moze to odrediti (cijenu i %) !!!!

     Dr Wagner

Site Timeline