Single ended

czytam sobie:

11 i zastanawiam się nad znaczeniem terminu "single-ended" nijak mi się RS485 nie kojarzy z tymi definicjami:
Czym zatem jest tryb single ended?

CosteC

Reply to
CosteC

Użytkownik CosteC napisał:

Nie wiem czego w/w dokumentacja dotyczy , ale :

- W przykładzie podpisanym "single ended" chodzi o sygnał wychodzący z samego układu/urządzenia.

- W przykładzie podpisanym "differential" sygnał różnicowy wychodzi już z samego układu/urządzenia

Adam

> strona 11 i zastanawiam się nad znaczeniem terminu "single-ended" nijak mi

Słuszna uwaga, transmisja w medium jest jedną sprawą a konfiguracja urządzeń drugą. Dzięki!

Pozdrawiam CosteC

Reply to
CosteC
Reply to
Joachim Krukowski

Użytkownik "CosteC" snipped-for-privacy@konto.nielubiespamu.pl> napisał w wiadomości

Jeśli RS485 to może single ended tyczy sie jednorazowego zaterminowania liniii rezystorem?

Piotr

Reply to
Piotr Pitucha