Silnik, pomocy z kablami

Mam silnik wymontowany z nieznanego okapu kuchennego. Do sterowania obrotami silnika był podobno jakiś panel na okapie. Ja mam tylko silnik i z niego wychodzi 8 przewodów a nie wiem czy tam mogę podać zasilanie z sieci czy jakieś inne napięcia

Tabliczkę znamionową już w googlach zmęczyłem i nic konkretnego. Fotka tabliczki znamionowej

Fotka z kablami na wyjściu silnika
Przewody po wyjściu z kostki idą w wiązce razem i tak zostały obcięte

Czy omomierzem odszukać sekcji uzwojenia o największym/najmniejszym oporze i tam podłaczyć 220v z sieci? Proszę o porady. Docelowo ten silnik ma chodzić na max wydajności przez cały czas swojej pracy, regulacja obrotów mnie nie interesuje. Kondnsator jest oryginalny razem z silnikiem.

Z góry dzięki. Pozdrawiam Bassteq

Reply to
Bassteq