Sekcja .bss

CodiJack <jurek_k snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ja bym to nazwał lenistwem :(

Poczytać dokumentację ;)

Wystarczy zajrzeć do opcji przykładowego projektu i w zakładce Section stoi jak byk : Constant Section Name .rodata Mało tego , wystarczy obejrzeć dowolny plik *.lst , a tam sekcji multum. Samo nic nie przyjdzie ,a wystarczy odrobinka wysiłku ;) A tak to się pisze w kodzie: char piotr[] __attribute__ ((section (".rodata"))) = {"Piotr"}; int ala __attribute__ ((section (".text"))) = 5;

Pozdrawiam Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.

Byłbym zapomniał ;) const int ola=7;

P.

Reply to
Piotrek Sz.

CodiJack <jurek_k snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ja nie napisałem , że const wyląduje w sekcji .text C

Const ląduje w sekcji .rodata , a nie data, czy .bss

Ja Ci podałem tylko sposób , a nie gotowe rozwiązanie ;) Za lenia - sorki ;)

Piotrek

Reply to
Piotrek Sz.