ARM Crossstudio - pierwszy program

Od wczoraj walczę z moim pierwszym programem dla ARM w Crossstudio. W trybie debugowania działa poprawnie, a nie chce działać samodzielnie.

Program to obsługa uart0 z katalogu samples, konfiguracja projektu to ARM Flash Release. Program ląduje we flashu, sprawdzałem Flash Magic, próbowałem wrzucić .hex ręcznie i też nie działa.

Co ja robie źle ? ARM wymaga innych dodatkowych konfiguracji, zegar, PLL, fuse bits ? Do projektu dołącza się automatycznie kilka plików startowych, trzeba je edytować ?

Cały projekt jest tutaj

Proszę o wskazówki ;)

Reply to
tomi

Już nieaktualne, brakowało definicji STARTUP_FROM_RESET

Reply to
tomi