Re: AVR gcc .bss .heap i stos

No to mam winowajcę :-) To moja głowa hehe :-) Z jakiegoś powodu ustawiając procek na 32A on sobie wpisał stos jako 0x800, a miało być 0x860 :-) mam na myśli ustawienia projektu. To działało, bo nie miałem takiego ciśnienia na ram jak po ostatnich zmianach :-) Chyba my trzeba podać w tym AtmelStudio6 adres przesunięty o rejestry nie ? REJESTRY + RAM i jeden powyżej.??? Ja wiem jak się to robi w assemblerze i jak sie ustawia ale w tych "IDE" nigdy nic nie wiadomo :-)

Reply to
Profesor

... A właśnie i nikt z Was też tego nie zauważył :-) Nawet to napisałem w 1 poście. 4 dni poszły sobie ale za to wyczyściłem program :-) Zmniejszyłem zapotrzebowanie na stos o 50 bajtów, tak przy okazji :-)

Reply to
Profesor

Zmniejszyłem

dobre, wyczyściłem program, jak to się robi?

Reply to
identyfikator: 20040501

Przemyślałem zapotrzebowanie na tablice i zmienne i na skoki rekurencyjne. Teraz stos ustawiony na 0x85F Tak mi coś brakowało tych 96 bajtów :-) Poprzednie ustawienie 0x800 nie robiło kłopotu do czasu aż przyrosło kodu :-)

Reply to
Profesor

Użytkownik "Profesor" snipped-for-privacy@fi.bus napisał w wiadomości news:js1kp4$1eu$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Wg mnie po wyborze odpowiedniego procka w IDE o ile nic nie pokombinujesz to stos jest domyślnie ustawiany na wartość RAMEND. Natomiast jeśli coś ręcznie kombinujesz, to później są skutki.

Reply to
Marcin Wasilewski

Chyba nie.

W AtmelStudio6 jak robisz New project to pole jest puste. W assemblerze czyta in SPH i in SPL i odkłada out SLH i SPL przez rejestr. W jednej z poprzednich wersji był stos na 0x800 ale checbox wyłączony i to pole pokazywało 800h ale szare. Musiało sie coś w między czase stać podczas importu. To jest pół przypadek, a pół moje niedopatrzenie. Ale już działa :-) 4 dni na to straciłem :-)

Reply to
Profesor