Schemat włšcz-wyłšcz

Witam i pozdrawiam grupę.

Pytam goœcinnie w imieniu syna, który w domu nie ma dostępu do internetu:

Szuka schematu i opisu urzšdzenia włšcz-wyłšcz (opisał mi to właœnie tak). Chodzi o - Koledzy wiedzš najlepiej - trójkanałowe urzšdzenie do sterowania starym wzmacniaczem, czyli głoœniej, ciszej i ewentualnie włšcz-wyłšcz.

Pozdrawiam Marshalll

studioartis małpa_pf.pl

Reply to
StudioArtis

Użytkownik "mistrzu" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:bk7q2p$gns$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ja tez nie, ale chodzi o trzykanalowe wlacz-wylacz.

Marshall

Reply to
StudioArtis