schemat "przejściówki" z 8051 na 2051

Witam. Poszukuję sposobu na zaprogramowanie ukł. 802051. Mam w tej chwili programator do 8051. Czy jest jakiś prosty schemat do "przejściówki", żeby dało się taki układzik zrobić? Prosiłbym o jakiegoś linka do takiego schemaciku. Z góry dzięki.

Użytkownik "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bs3slv$c9d$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Poprawka. chce zaprogramowac ukł. 89c2051. Cos mi się xle wstuknęło

mamaschemat przejsciowki aby zaprogramowac 89C51 programatorem do 89C2051, jest on do mojego programatora (DELTA)

Reply to
Greg

Zrob programator na LPT. Bedzie chyba szybciej :)

Reply to
Robert Polkowski