Schemat pci/minipci

Gdzie takowe cos dorwac z PCI na mini PCI najlepiej 2 sloty minipci

Reply to
Leszcz

Leszcz napisał(a):

w najnowszym ANATOMIA PC sa opisy obu zlacz nietrudno bedzie chyba podobierac sygnaly...

Reply to
"PrzemcioŻ."

Niestetty ale jest tylko PCI a specyfikacji mini pci tzn rozkladu wyprowadzen znalezc nie moge moze ktos podrzuci jakiegos linka

Reply to
Leszcz

Specyfikacja MiniPCi jest platna, ale google z latwoscia odnalazlo na

preview draft. Nie mam dostepu do wersji koncowej, wiec nie wiem czym sie od niej rozni, ale sam rozklad wyprowadzen nie powinien sie zmienic.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski