Schemat ORCAD -> PDF

Jeśli ktoś ma dostęp do oprogramowania ORCAD i mógłby mi pomóc - prosiłbym o konwersję do formatu PDF schematu bramki VoIP:

Sprzęt sprawia kłopoty we wspołpracy z polskimi aparatami telefonicznymi (prawdopodobnie jest zgodny z chińskimi...) - objawia się to przesterowaniem i silnymi zniekształceniami głosu przy nawet niezbyt głośnym mówieniu do mikrofonu. Być może na podstawie schematu uda się znaleźć elementy które trzeba zmienić.

pozdrawiam Marek (spamtrap@ -> marekm@ i bez .invalid)

Reply to
MM

MM napisal(a):

Sciagnij sobie wersje demo Orcada. Schematy otwiera bez klopotu.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Dzięki, ale przydałoby się jeszcze do tego demo Windowsa :) Mam jedynie XP na służbowym laptopie w pracy, ale nie wolno na nim instalować niczego co nie jest oficjalnie dopuszczone w firmie.

Marek

Reply to
MM