schemat

szukalem i szukalem i nie znalazlem na googlach, itp. potrzebuje schemat kabla VIVO do kart graficznych. z jednej strony ma on wtyka mini-cin 9 pinowego, a z drugiej kilka roznych wtyczek: czincze do obrazu i dzwieku, wejscie audio i video, ... dokladnie jest to 5. kabelek pokazany na tej stronie:

moze ktos ma taki kabelek i moze poswiecic 2 minuty, zeby sprawdzic miernikiem, jak to sie rozchodzi tam?

Reply to
Psychik

Dnia Mon, 29 Dec 2003 20:25:48 +0100, Psychik snipped-for-privacy@ZASTANOWSIEicpnet.pl napisał:

Nie wiem jak w twojej karcie graficznej alu u mnie z VIVO nie ma dźwięku, za dźwięk jest odpowiedzialna karta dzwiękowa :-)

Reply to
Przemek Kuchta