scalony filtr?

No to pozostaje mocny DSP...

Leń.

Andrzej Kamieniecki

Niestety - ale jak juz ktos wspomina o 8 pasmach, to bez DSP latwo nie bedzie. Chyba ze na zasadzie korektora graficznego ..

Nie wiem jak bedzie z dostepnoscoia, ale Maxim produkuje calkiem ciekawe uklady filtrow z przelaczanymi pojemnosciami, na pasmo akustyczne. Porozgladaj sie na

IIRC produkuje tez takie uklady National i kilka innych firm, wiec pogulgaj troche jak juz bedziesz wiedzial czego szukac.

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Zazwyczaj mozna dolozyc zewnetrzny D/A, zreszta do konca nie wiemy co z tego ma wyjsc - moze jedno wyjscie ?

Nawet nie o to chodzi - tylko przy 8 pasmach to beda raczej dosc waskie pasma - po oktawie mniej wiecej. A to zazwyczaj wymaga dosc ambitnych filtrow.

Dokładnie. A tak z czystej ciekawości - kto mnie opier***a, bo siakoś post utknął w KF...

Poważnie pytam - nie chce mi się (jestem leń ;-P) góglać w poszukiwaniu klocka z mojego KF.

Andrzej Kamieniecki