Rezystancja a zniekształcenia...

Witam,

Do rzeczy: zmontowałem sobie łącze s-video, między komputerem, a telewizorem. Próbowałem na różnych odległościach, róznymi kabelkami na wizję i fonię połączyć mój pc z telewizorem. Kiedy używam do tego celu krótkiego kabla, obraz na ekranie TV jest nienaganny, lecz kiedy będę chciał zrobić to używając dłuższego by połączyć sąsiedni telewizor oddalonego pokoju - powstają zakłócenia - dokładniej są to zmazy kolorów.

Dlaczego tak jest? Kartę graficzną mam zdaje mi się porządną (GeForce Ti

128MB...), telewizorr i kabel też, skąd to? Co mogę zrobić?

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Reply to
Mateusz Psikuta