Regeneracja kineskopów

Witam

Jednak mam w kineskopie odkształconą maskę ;( ale mechanik powiedział że w Gdańsku na ulicy Studzienki 32 jest firma zajmująca się regeneracją kineskopów (dają 2 lata gwarancji cena ok 800-1000 zł) i tu pytanie czy ktoś regenrował kineskop i czy ma to sens -- telewizor wart jest tego 1 tyś ( TV Philips 32PW9615 ). Człowieczek od TV twierdził że sam dawał 2 kineskopy i jest bardzo zadwolony z prac tamtej firmy -- co sądzicie o regeneracji ?

Pozdrawiam Sebastian Kolos

Reply to
Sebastian Kolos

Regenerowac moznma ale najwyzej dziala ale maske raczej nie.

Reply to
::WiReFree::

Już sobie poradziłem z uszkodzoną maską ;) -- położyłem magnes na obudowę -- obraz idealny

Reply to
Sebastian Kolos

Pewnie w tamtym serwisie od regeneracji zrobiliby to samo, tylko, ze magnes by przykleili na sam kineskop. I wzięliby za to tysiąc. No cóż w końcu w każdej usłudze najdroższe jest know-how :)

szp@k

Reply to
szp