Reflektor

Witam,

Znow z pytaniem do niezawodniej grupy :)

Juz mam na ukonczeniu moja lampe oparta o zarowke D2S - szukam jakiegos zgrabnego reflektora, najlepiej aluminium albo szklo. Plastiki nie wytrzymaja w poblizu 35W zarowki. Srednica 60 - 80mm znalazlem cos odpowiedniego w Niemczech:

moze da sie kupic cos w Polsce i za zlotowki? :)

Przeszukalem juz wszystkie portale o oswietleniu i mam pare typow: Zarowka Halopar Oram, tylko jak ladnie odciac 3mm szklo....Dremel + frez pelnoweglikowy daje rade, tyle ze cala zarowka ma troche za duza srednice (chyba 100mm).

Powinno byc male, lekkie i kosztowac mniej niz 30zl - moze bede potrzebowal kilku sztuk jak konstrukcja sie sprawdzi i beda inni chetni na latarke podwodna :)

pozdrawiam, Marcin

Reply to
mbawolski

henry1 pisze:

Albo z nierdzewnej stali chromowanej - bardziej błyszczy, lepiej będzie odbijać światło.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

henry1 snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał(a):

A widziałes taką łychę w kształcie paraboloidy obrotowej ? Wmak

Reply to
Wmak

A musi byc paraboloida ? Skoro nurkowa, to i tak duzego zasiegu nie bedzie miala, moze lepsza wiazka bardziej rozproszona ?

Przespacerowalbym sie po sklepach samochodowych, jakies dzienne, przeciwmgielne .. a moze oni

Mylisz się. To że Tobie wydaje się ze lepiej błyszczy nie oznacza że lepiej odbija światło.

Reply to
Tomek