Re: Źródła światła (lampy) LED w Kauflandzie

[...]

>>> 60W" i zolty kolor 2700K. >> Akurat 2700 K to dla mnie jedyna dopuszczalna temperatura barwowa >> LEDów. > Dla mnie za zolte.

Ale dla zdrowia dobre. Wieczorem nie nalezy używać światła o wyższej temperaturze barwowej, jeśli zamierzasz zasnąć.

Wolalbym 4000K. A takie to rzadkosc. Widac klient tego nie chce.

Bo to takie ni pies ni wydra... Ale schodzi masowo na oświetlanie sklepów.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6011837275$ snipped-for-privacy@squadack.com... Hello J.F., Tuesday, September 22, 2020, 8:44:21 AM, you wrote: [...]

Ja chodze i tak pozno, ze mysle, ze nie bede mial zadnych klopotow z zasnieciem :-)

Ale ... to moze sobie kupic te inne w Kauflandzie, z przełączanym kolorem :-) Albo nie w Kauflandzie, tylko kolorowe na pilota, i ustawic dwa kolory ...

Ha, podbieraja z dostaw i dla klientow juz nie zostaje :-)

Co ciekawe - czlowiek powinien sie bardzo szybko przyzwyczaic do takiej drobnej zmiany koloru, i bez odniesienia dla porownania miec problem. A tymczasem ... mam gdzies 6500K i co wlacze to wrazenie jest "co tu tak trupio niebiesko".

Jakos nie pasuje to 6500K do pokoju, a przeciez to normalne dzienne oswietlenie.

Same szyby troche filtruja tego niebieskiego, czy organizm wieczorem czego innego sie spodziewa i stad takie pierwsze wrazenie ?

Tue, 22 Sep 2020 12:22:07 +0200, w <5f69d051$0$550$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl>, "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Chodzisz późno, bo używasz 4000K :P

Reply to
radekp