Re: zmiana kierunku obrotów silniczka

gervee pisze:

> [...]

Kupiłem przełącznik do szyb elektrycznych ... podłączyłem i działa. Niestety przełącznik jest stosunkowo duży a co za tym idzie "pilot" trochę powiększył się.

Dla potomnych sposób podłączenia (przełącznik ma 5 końcówek - licząc od lewej 1...5):

- środek (3) - "+ zasilania"

- skrajne (1,5) - bieguny silniczka

- pozostałe (2,4) - "minus zasilania"

To w przypadku gdy przełącznik ma taki schemat łączenia: pozycja spoczynkowa -> 1-2,4-5 lewo -> 1-3,4-5 prawo -> 1-2,3-5

Rafał

Reply to
gervee