Re: zasilacz laptopa HP, identyfikacja pinow we wtyczce

Zastanawia mnie ekonomiczny sens takiego postępowania producentów.

> Kadridże z tuszem to rozumiem, bo producent drukarki głownie żyje z > materiałów eksploatacyjnych, a nie ze sprzedaży samego urządzenia. Ale > zasilacza do laptopa ???

Wiesz, predzej czy pozniej zachce Ci sie zasilacza do samochodu, albo t.p. No i juz, $399,99 by HP :P

Reply to
Marek Lewandowski

Użytkownik Marek Lewandowski napisał:

Hehe... właśnie o tym myślałem ;-) i chyba taniej wychodzi 12V= / 230V~ i normalny zasilacz w komplecie z notebookiem :-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk