Re: Powolno?? programatora STK500v2

> Jajko z serii 2.6.

Dziwne. Nie bede sie na ten temat wypowiadal bo juz dawno w tym nie grzebalem.

Potrzebne mi to jest m.inn. do wysyłania danych przez bufor RS485 > sterowany sygnałem RTS.

Moze da sie to zrobic sprzetowo? (man stty)

W efekcie końcowym wyszło coś takiego:
[...]
Wygląda niby dobrze, ale na oscyloskopie widzę niekiedy taką sytuację, > że RTS przeszło na moment w stan aktywny (ok 20..30us), a nie poszedł > żaden bajt. Po południu sprawdzę czy ta "ramka" jest gubiona czy > faktycznie wychodzi z następnym aktywnym RTS.

Nie wiem. Na wszelki wypadek dorzuc sprawdzanie wyniku ioctl'a. Moze petla konczy sie zbyt wczesnie?

Wez tez pod uwage, ze ten kod moze w kazdej chwili byc wywlaszczony. Miedzy RTS i ramka (i na odwrot) moga trafic sie duze opoznienia.

Pozdrawiam,

-hob

Reply to
hobgoblin