Re: zasilacz impulsowy 3f a 1f - jak pod?aczyc?

Chyba jednak lepiej przy gwieździe zewrzeć wszystkie fazy razem i wtedy

> podłączyć do zasilania - nie wiadomo, czy jakaś eska lub coś w tym > stylu, która może być na wejściu, nie zacznie wylatywać jak suma pójdzie > tylko przez jeden jej biegun.

Badworm, puknij sie! Jest L1-3 i PE, miedzy co a co ma wpiac zasilanie jak zewrze L1-L3?! Jesli juz, to zewrzec L1 i L2 i do L, a L3 do N. W ten sposob struktura mostka bedzie sie nieco rownomierniej grzala (zakladam, ze mostek jest w jednej obudowie, a nie 6 diod luzem). Zreszta, to jest raptem 0.5kW...

Reply to
Marek Lewandowski

[...]

a jednak jest 6 diod luzem

Reply to
Rockk

Dnia Sun, 4 Jan 2009 15:23:52 -0800 (PST), Marek Lewandowski napisał(a):

Ok, ok ;) Możliwa jest jednak sytuacja opisana przeze mnie bo miałem doczynienia z takimi zasilaczami (3x200V na wejściu) - w trakcie uruchamiania zasilało się je z autotransformatora jednofazowego (oczywiście w sposób podany przez Ciebie) i przy testowym obciążeniu wyjścia 120% mocy znamionowej termik zintegrowany z włącznikiem sieciowym wywalał po kilku sekundach.

Reply to
badworm