Re: z cyklu jak to zrobi?

Użytkownik "Marek Lewandowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w

> wiadomościnews: snipped-for-privacy@31g2000vbf.googlegroups.com... > On Sep 17, 1:02 pm, gary snipped-for-privacy@cooper.pl wrote: > > >> Nie chcę wykonywać zwykłego interkomu z mikrofonem, bo będzie > >> słychać w > >> mieszkaniu odgłosy pracującego pieca (wentylator i inne stuki) > >> może ktoś podpowie jak ten fakt selektywnie zidentyfikować > >mikrofon + NE567 (+ NE555 żeby reagować dopiero na pisk dłuższy > >niż [x]). > > Marku, zadanie jest skomplikowane, wiec trzeba od razu polecac > Atmela :-) > > J.

a ja proponuje mikrofon tuż przy brzęczyku, kilka metrów kabelka np telefonicznego jakiś banalny wzmacniacz i po tym medium przenieść sygnał ( brzęczyk) z piwnicy na parter proste jak cep - skuteczność 100% gwarantowana ;)

P.S. z elektroniki to sam jestem cep ;)) poddaje tylko pomysł

Reply to
andrzej