Re: wyzwanie dla elektronika

mam ofertę z drugich rąk za 4000 zł i za 2000 tysiące

> czyli da się taniej > myśle że wystarczy do tego licznik programowalny który wyłączy po określonej > liczbie obrotów - w grę wchodzą od 2 do15obrotów wrzeciona a na > silniku:1280: 28 około 48

jesli nie potrzebujesz jakiejs diabelskiej dokladnosci to chyba falownik byloby mozna pominac - to spory koszt - mysle ze czujnik i jakis kawalek uC zalati temat jesli ma byc tanio. Oczywiscie falownik

+PLC to pelen profesjonalizm - tulko nie zawsze jest to konieczne a troche kosztuje ;) Pozdrawiam Bart.
Reply to
Bartek.Poznaniak