Re: Wentylatory inne ni? Sunon

Procesory Intel w wersji Box sprzed kilku lat obejrzec, i co tam

> znajdziesz, tego szukac.

Niestety, wszelkie szroty odpadają, nawet jeśliby tam były dostępne wiatraki wieczne. Musi być faktura i musi być produkt nowy, akceptowalny na szczeblu managerskim, skrajnie odległym od inżynierskiego. Chyba, że chodzi Ci o podejrzenie, kto tamte wiatraki robił, to faktcznie dobry trop byłby, niestety nic takiego pod ręką nie mam. Może ktoś z grupowiczów znajdzie w szufladzie i sprawdzi?

Jarek P.

hmm sanyo denki albo panasonic panaflow tak mi sie obija a sciagac nie bede chlodzenia z procesora bo mi sie nie chce ;)

Reply to
Papkin

Dokladnie o to mi chodzi :-)

Zacznij od najstarszych komputerow w okolicy, oczywiscie tych w ktorych sie jeszcze cos kreci :-)

A swoja droga .. moze zadzwonic do intela i spytac czy nie maja wiatrakow luzem ?