Re: Watchdog timer resetowany przebiegiem...

heh, może i można by było spać spokojnie w temacie niezawieszenia się

> watchdoga ale to się tak średnio przekłada na niezawodność działania > procesora. Program może się tak wysypać (również na skutek zakłóceń), że > watchdog będzie kasowany poprawnie, szczególnie jak się to kasowanie źle > zrobi.

...... to już kwestia "gramatyki" kodu jest to mało prawdopodobne by licznik rozkazów zapętlił się przy resetowaniu zewnętrznego watchodoga... no ale można też temu zarazdzić praktycznie w 100% :))) ale wpadłem na to przed chwilką i wole to zachować dla siebie jako tajemnicę "handlową" ;)... taki myk, że jeśli kod zapętli się w którymś miejscu , nawet w samej funkcji resetowania watchdoga i będzie ją poprawnie wykonywan z punku widzenia procka, to i tak procek zostanie zresetowany.... :) ooollleeeee!!! :)) nie ma to ja kreatywne myślenie no ale do tego potrzebny był zalążek tej dyskusji ;) to jest taki myk, że już nigdy nie zapytam o nic w temacie watchdoga :) Pzdr.

Reply to
PawelM