Re: Watchdog timer resetowany przebiegiem...

Ale przecież nawet przy generowaniu jakiegoś określonego przebiegu (np.

> przesłaniu UARTem bajtów 0x12, 0x34, 0x56, 0x78) twój watchdog może > dodatkowo wymagać określonych odstępów w czasie pomiędzy....

...tyż nie to :) po 1. klopotliwe ze wzgledu na rygor czasowy... nie zawsze da się napisać tak kod aby resetował dokładnie co jakiś czas po 2. może się tak zapętlić, że będzie generował te dane z tm wymaganym czasem... mój myk zabezpiecza w 100% ( w 100 bo wynika to już z samej zasady i koncepcji) przede wszytkim przed zapętleniem się kodu w dowolnym miejscu ale szczególnie jest to przydatne właśnie przy zapętleniu funkcji resetującej watchdoga. Po prostu dajesz mi każdy mikrokontoler... zapętlasz go w dowolnym miejscu kodu, a szczególnie przy funkcji resetującej i mój myk na 100% spowoduje reset procka :) (przy założeniu, że program się zapętli ;) Pzdr.

Reply to
PawelM