Re: Trudny temat - lokalizacja muchy w przestrzeni 3D

> Trzy kamerki na usb.

A nie prościej kupić zwykły lep na komary? Swoją drogą, to komary ponoć unikają częstotliwości pomiędzy 14 a 18 kHz. Nie są to dla nich pozytywne wibrację, ale ja jednak oponuję za świeczką lub kadzidełkami zapachowymi. A co do namiarów - to wystarczy jeden cyfrowy aparat o wysokiej rozdzielczości i rzutnik komputerowy, żeby zeskanować dowolny obiekt do 3D.

Pozdrawiam Sebastian Tomczyk

Sebastian Tomczyk