Re: Transformator centralowy

[...]

Mierniki często mają osobne gniazdo na zakres 20A ale ustawienie pokrętła na zakresach 2mA, 20mA, 200mA przesuwa tylko kropkę - liczby się nie zmieniają. Łatwo o pomyłkę.

Prąd magnesowana 2x wyższy od roboczego? Bez sensu. Prędzej uwierzę w

680 mA i przegięty transformator liczony na 1.2-1.3 T. Ale wtedy to nadal tylko 800-900W...

To by wiele tlumaczylo, ale Marek pisal o mierniku cęgowym.

Moze po prostu zle uzwojenie wybral, albo cos zle polaczyl. Ale po uzyciu 110V, to na "letnim" by sie chyba nie skonczylo?

J.F