Re: pomocy - program

Wed, 17 Sep 2003 18:26:27 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "nuclear" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

AutoTrax (pod DOS). Do sciagniecia za free na

Na pierwszy rzut oka nieco toporne, ale jak sie z tym dobrze zaznajomisz to nigdy go nie zamienisz na inny program.

Reply to
BLE_Maciek

Wywalilem Internet Explodera i zainstalowalem Szkape !!! Wreszcie skonczylo sie wyskakiwanie co chwile okienek "Ten program wykonal nieprawidlowa operacje i zostanie zamkniety"... Viva Szkapa !!!

Gratuluje!!! W końcu jakaś mądra decyzja z Twojej strony :-) Uczyniłem to samo jakiś rok temu dokładnie z tego samego powodu.

Reply to
Grzegorz Mentrak

a ja polecam Operę... :D

Reply to
Marek Lewandowski

Marek Lewandowski napisal(a):

Ja tez. Aczkolwiek z niektorymi stronami) moze byc klopot. No nalezy uwazac z "Refuse Pop-up win.".

Reply to
Marcin E. Hamerla

Ciekawe ... ja po latach uzywania szkapy przeprosilem sie z IE. Wywala sie znacznie rzadziej niz szkapy z serii 4.

Seria 7 .. jakas taka powolna. I zniknely zalety za ktore ja lubilem ..

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-09-17 18:44:

Brawo, Twoja pierwsza męska decyzja! ;-P Szkapa=Netscape 7.x czy Mozilla? Bo jeśli to pierwsze to polecam przesiadkę na ognistego potwora :-P

Reply to
badworm

A ja wywalilem szkape i zainstalowalem mozille. Polecam :)

pzdr. j.

PS: skaszanilo Ci sie cytowanie postow

Reply to
Jacek R. Radzikowski

W artykule <bka9t2$uu$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Marek Lewandowski napisal(a):

A ja lynxa ;-)))

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz
18 Sep 2003 08:13:03 GMT jednostka biologiczna o nazwie Marcin Stanisz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To dobra przegladarka, ale zdarzaja sie w niej klopoty z wyswietlaniem grafiki ;-))))

Reply to
BLE_Maciek

Thu, 18 Sep 2003 00:00:49 +0200 jednostka biologiczna o nazwie J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zgadza sie, powolne. Ja tez najpierw 4.08 zainstalowalem, ale na stronach z PHP kaszana wychodzila. Szkapa 7 dziala ok tylko poooowooooli.

Reply to
BLE_Maciek

Thu, 18 Sep 2003 19:21:16 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "T.M.F." snipped-for-privacy@nospam.mp.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zalezy od szybkosci EMC :-))) Ja mam P120, 24MB RAM

Reply to
BLE_Maciek

Ja tam na powolnosc nie narzekam. A za to ladnie stronki drukuje, a nie tak jak IE obcinajac boki i robiac kaszane. I podglad wydruku ladny.

Reply to
T.M.F.

Thu, 18 Sep 2003 00:57:18 +0200 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No wiesz co :-/

Netszkapa 7.1. Dziala to troche wolniej niz IExploder ale sie nie wiesza. Mozilka szybsza ?

Reply to
BLE_Maciek

Osoba podająca się za: BLE_Maciek przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-09-18 21:51:

Smiley'a nie widziałeś? ;->

Na Twoim komputerze róznicy raczej i tak nie będzie widać ;-) Ale Mozi jest ogólnie lepsza bo częściej wychodzą nowe wersje, jest spolszczona i powiedzmy, że mniej komercyjna :-) Muszę przyznać, że po reinstalce systemu Mozi 1.4PL chodzi miodnie. Na mozillapl.org w FAQ znajdziesz porównanie Mozilla vs. Nets 7.x. A jakby co to pisz na priva - temat zrobił się mocno OT.

PS. Mój najbliższy newsserver(lokalny) nie jest dostępny na porcie 119 tylko na 222 ;-)

Reply to
badworm

On Behalf Of badworm

A w czym problem? Używam w2k w standardzie, oraz okresowo testuję mozi i szkapę. Zawsze IE+OE góruje szybkością oraz _absolutnym_ brakiem zwisów!

Nie instaluję w międzyczasie żadnych darmowych śmieci. Nie bawię się z system i nie ulepszam go. Pomijając standardowe łatki.

Pewnie tu tkwi haczyk, Mozi jest odporna na "dziwy" ;-) Albo ja jestem jakoś "rozsądny" ;-). Tylko proszę nie przypinać mi etykiety "rozsądny inaczej". ;-)

Wydaje mi się , że w2k jest jedynym najbardziej stabilnym, (ze stada billa) systemem. Nie wiem jak jak Linux na to, bo dotęp Inetu był dla mnie zbyt skomplikowany :-(. Co nie znaczy, że dla normalnego człowieka może stanowić jakiś problem ;-)

Przepraszam, że na tej grupie o tym piszę, ale obecnie elektronika jest nierozelwalnie związana z komputerami i Internetem.

A moje eksperymenty biorą się z wad i niedomagań i IE+OE.

pzdr Artur

PS Sam sobie składałem kompa. Kopmputery obecnie składam jedynie dla starych znajomych, lub byłych klientów. Żadnych nowych! Nie mam czasu i chęci. Gotówki mam pod dostatkiem.

Reply to
ziel
22 Sep 2003 01:32:12 +0200 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl (ziel) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zwroc uwage ze moja Elektroniczna Maszyna Cyfrowa ma procesor Pentium

120 i 24MB RAM :-)))) Nie za bardzo widze dzialanie Win2k na tym sprzecie :-))) Mam Win98 i IE sie niestety wiesza. Takich wynalazkow jak OE nie uzywam. Do newsow mam Forte Agenta a do maili Eudore.
Reply to
BLE_Maciek
22 Sep 2003 10:01:34 GMT jednostka biologiczna o nazwie Marcin Stanisz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Hehe a ja mam w domu P166MMX z 32MB RAM Portu jeszcze zadnego w nim nie uwalilem a sporo juz dolaczalem.

Reply to
BLE_Maciek

On Behalf Of BLE_Maciek

:-( Masz rację.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Osoba podająca się za: ziel przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-09-22 01:32:

Cóż, do OE niekt mnie nie przekona(chyba, że siłą) ;-) Wszyscy chyba dobrze wiedzą czemu. A dlaczego akurat Mozilla? Bo w zasadzie od zawsze korzystałem z Netsa więc Mozilla jest naturalną kontynuacją. IMHO bije IE funkcjonalnością na głowę. Fakt, ma błędy ale poprawki wychodzą znacznie częściej niż do IE, nie wszystkie strony działają - to już osobna kwestia. A skoro nie korzystam w IE więc czemu nie miałbym go zdeinstalować w 100%?

Co do 2000 to przyznaję Ci całkowitą rację(zajrzyj do nagłówka spod jakiego systemu piszę tego posta). XP już przerabiałem z całą szczerością stweirdzam, że 2000 jest tym, czego szukałem.

Reply to
badworm

Mon, 22 Sep 2003 23:58:28 +0200 jednostka biologiczna o nazwie badworm snipped-for-privacy@post.pl wyslala do portu 222 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No bez przesady. UseNet to nie apteka ;-)))

Reply to
BLE_Maciek