Re: Przetwornica 230V -> ?ród?o pr?dowe

Znacie może jakiś miły i przyjemny scalaczek, który pozwoli mi

> "zaprojektować" zasilacz do matrycy diod LED? > > Kondensator i cztery diody. Dla 230V będzie to źródło prądowe > > Zrobiłem i działa :)

To nie ma działać. To ma ładnie wyglądać na papierze :)

Reply to
scx

To nie ma działać. To ma ładnie wyglądać na papierze :)

Przy takim podejściu będziemy mieli w Polsce nie tylko chińską elektronikę, ale też chińskich inźynierów.

Reply to
Desoft